ارائه خدمات الکترونیک به ۷۰۰ مراجعه‌کننده در اردبیل

معاون توسعه مدیریت اردبیل گفت:‌ «از آغاز شیوع بیماری کرونا بیش از ۷۰۰ نفر از مراجعه‌کنندگان به میراث فرهنگی استان، از خدمات میز خدمت این اداره کل بهره‌مند شده‌اند.»

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سیدامین نصیری اظهار کرد: «بر اساس آمارهای ثبت‌شده، از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر از مراجعه‌کنندگان به میراث فرهنگی استان، از خدمات میز خدمت این اداره کل بهره‌مند شده‌اند.»

او افزود:‌ «خدمات میز خدمات به‌صورت فیزیکی و الکترونیکی در این مدت به این تعداد ارائه‌ شده است که تلاش و جدیت بر جلب رضایتمندی مراجع و استفاده‌کنندگان از میز خدمت بوده است.»

ایجاد تونل ضدعفونی در ورودی اداره کل میراث فرهنگی اردبیل

معاون توسعه مدیریت اردبیل بیان کرد: «تونل ضدعفونی در راستای ایزوله کردن همکاران و منابع انسانی و نیز ارباب‌رجوع برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ورودی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ایجاد شد.»

او محافظت از منابع انسانی در مقابل ویروس کرونا را از اهداف مهم این اقدام برشمرد و تصریح کرد:‌ «این تونل برای نخستین بار در مجموعه‌های گردشگری استان در این اداره کل راه‌اندازی شد.»

نصیری گفت: «تونل ضدعفونی با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری برپاشده و از چند روز گذشته فعال‌شده است.»

او بیان کرد:‌ «در صورت کسب توفیق و نتایج مورد انتظار از راه‌اندازی این تونل، مقرر است تا تونل ضدعفونی در تمامی بخش‌های این اداره کل ایجاد شود.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399020243

برچسب‌ها