پیام تبریک وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت میلاد امام رضا(ع)

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی ولادت ثامن الائمه علی‌بن موسی‌الرضا(ع) را به عموم مسلمانان به ویژه شیعیان جهان تبریک گفت.

به گزارش میراث آریا، در پیام تبریک دکتر علی اصغر مونسان به این مناسبت آمده است:

«خراسان در خراسان نور در جان تو می‌‌چرخد/ مگر خورشید در چاک گریبان تو می‌ چرخد؟/ خراسان مُهر دریا می‌شود با گام‌‌های تو/ به دست ابرها تسبیح باران تو می‌‌چرخد.

11 ذی‌القعده فرخنده‌زادروز آفتاب گیتی فروز توس و مهر تابان خراسان، فرارسید تا بار دیگر حلاوت حضور آشناترین غریب اهل‌بیت (ع) در خاک این مرز و بوم، بر جانمان بنشیند و افتخار میزبانی از هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، وجودمان را مالامال از غرور کند. چه سعادت بی‌بدیلی است هم‌نشینی ابدی مردمان مومن ایران اسلامی با خورشید ولایت و چه موهبت بزرگی است وجود مبارک بارگاه مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) دو فرزند دیگر امام صبر و شکیبایی حضرت کاظم(ع)، تا گرداگرد این سه نگین کرامت پروانه شویم و از چشمه زلال و پربرکتشان بهره بگیریم. دهه مبارک کرامت و خجسته میلاد مرهم دل‌ها، حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن موسی الرضا(ع) را به عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت تبریک و تهنیت می‌گویم و شایستگی پیروی راستین از سیره متعالی رضوی را برای محبان آن حضرت آرزومندم.»

انتهای پیام/

کد خبر 139904136

برچسب‌ها