برندسازی گامی برای افزایش فروش محصولات صنایع‌دستی در استان بوشهر

برندسازی از موضوعات مهمی است که مورد توجه بسیاری از هنرمندان قرار نمی‌گیرد و باعث از دست رفتن مشتریان داخلی و خارجی شده است.

یکی از نقاط اتکای اکثر شرکت‌ها برای افزایش فروش در دنیای به‌شدت رقابتی امروز، توجه به برندسازی است. برندسازی باعث رسیدن شرکت به خواسته‌ها و اهدافش در میدان عمل می‌شود. اولین گام برای یک برندسازی موفق، ایجاد یک شخصیت برند مناسب و صحیح در ذهن مشتریان است تا به نتیجه مطلوب که همان تمایل مشتری به خرید است منجر شود.

برندسازی موضوعی بسیار مهم در فروش و صادرات است. نبود برندسازی  و سرمایه‌گذار بخش خصوصی و اتحادیه صنایع‌دستی منسجم و فعال در حوزه صادرات صنایع‌دستی استان باعث شده بسیاری از محصولات صنایع‌دستی استان به‌وسیله واسطه و بدون برند و بی‌نام‌ونشان افراد تولیدکننده به شکل صادرات چمدانی به کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر شود.

برندسازی محصولات صنایع‌دستی استان یکی از راهکارهای حل مشکل بازاریابی و افزایش فروش محصولات صنایع‌دستی و جلب‌توجه گردشگران و کشف بازارهای جدید می‌شود.

برندسازی محصولات صنایع‌دستی استان بوشهر گامی مهم برای رونق بخشیدن بازار این محصولات و بهبود عملکرد تولیدکنندگان این صنایع است.

می‌توان با هدفمند کردن محصولات صنایع‌دستی و طراحی آن با توجه به بازار هدف و در نظر گرفتن نیاز مصرف‌کنندگان محصولات این بخش، به رشد و پرورش توانایی هنرمندان و حمایت از آنان اقدام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 13990626365906

برچسب‌ها