نخستین دوره آموزش مقدماتی و عمومی موتورسواری برگزار می‌شود

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان البرز، نخستین دوره آموزش مقدماتی و عمومی موتورسواری را به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی گردشگری برگزار می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این دوره آموزشی روز چهارشنبه 2 مهرماه 1399، در چارچوب تمامی قواعد و دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با کووید 19 به‌صورت رایگان در دو بخش آقایان و بانوان در مجموعه ورزشی انقلاب کرج، برگزار خواهد شد.

گرامی‌داشت هفته و روز جهانی گردشگری، توسعه آموزش‌های مقدماتی و عمومی مرتبط با موتورسواری در راستای کاهش تصادفات و حوادث رانندگی با این وسیله نقلیه پر کاربرد، تشویق راکبان موتورسیکلت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله اهداف برگزاری دوره آموزشی مذکور است.

شرکت در نخستین دوره آموزش مقدماتی و عمومی موتورسواری که ساسان صباحی مربی‌گری آقایان و مریم طلایی مربی‌گری خانم‌ها را بر عهده دارند، برای عموم رایگان و آزاد خواهد بود.

علاقه‌مندان به بهره‌مندی از این دوره آموزشی می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ‎09124170175 طلایی و 09122719829 صباحی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 13990629248855

برچسب‌ها