رالی خودروهای تاریخی جام گردشگری برگزار می‌شود

رالی تور خانوادگی وسیله‌های نقلیه تاریخی جام گردشگری در مسیر کرج- طالقان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی گردشگری و هفته دفاع مقدس، برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی سوم و چهارم مهرماه 1399 در مسیر کرج به طالقان برگزار خواهد شد و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در برگزاری رالی تور خانوادگی وسیله‌های نقلیه تاریخی جام گردشگری مشارکت دارند.

از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رالی می‌توان به گرامیداشت روز و هفته گردشگری و هفته دفاع مقدس، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ایجاد امکان گردهمایی مالکان و دارندگان وسیله‌های نقلیه تاریخی در راستای کمک به شناسایی و صیانت از این گنجینه‌های ارزشمند فرهنگی صنعتی، اشاره کرد.

این رالی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای کمک به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از شهر کرج در استان البرز آغاز شده و پس از عبور از مهرشهر و بازدید از مجموعه تاریخی کاخ مروارید ادامه خواهد داشت.

شرکت‌کنندگان در پایان به طالقان رسیده و پس از یک شب اقامت و بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهرستان، این رویداد خاتمه پیدا می‌کند.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند با شماره تلفن 09125627922 بهمن محمد پور تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1399063137921

برچسب‌ها