• چهارشنبه 15 مرداد 1399
  • 09:47

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری مطرح کرد

برگزاری تورهای آشناسازی گامی در دوران هم‌زیستی گردشگری با کرونا

برگزاری تورهای آشناسازی گامی در دوران هم‌زیستی گردشگری با کرونا

مدیر‌کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: «با در دست اقدام قرار گرفتن برگزاری تورهای آشناسازی داخلی برای استان‌های کشور، ضمن تلاش برای توزیع سفر ایمن و هوشمند در دوران همزیستی با کرونا، ظرفیت‌های گردشگری هر استان به منظور مدیریت سفر، تحریک تقاضا و اعتمادسازی معرفی می‌شود.»

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمد قاسمی با بیان این خبر گفت: «در اجرای منویات وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر ترویج "گردشگری داخلی در همزیستی با کرونا" با هدف ایجاد نشاط اجتماعی از یک سو و رونق‌بخشی به کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگری و اشتغال مربوطه از سوی دیگر، معاونت گردشگری در قالب طرح ضربتی "تحریک و مدیریت تقاضای سفرهای داخلی در دوران کرونا"، تور آشنا‌سازی فعالان عرصه فضای مجازی گردشگری، اصحاب رسانه، تور‌گرادانان و دفاتر خدمات مسافرتی، افراد تاثیر­گذار و گروه‌­های مرجع کشور برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری استان‌ها را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری ادارات کل تابعه در دستور کار قرار دارد.»

به گفته مدیرکل بازاریابی هم‌اکنون تورهای آشناسازی استان‌های قزوین، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، مازندران، تهران، البرز، قم، گیلان، همدان و زنجان در دست برنامه‌ریزی و اجرا است که برخی از آنها به کار خود پایان داده‌اند.

شانلی عبادیان امتیاز به خبر :