\"حسن انصاري\" برگزارکننده اين همايش به ميراث آريا گفت: فروش، زيرمجموعه بازاريابي است و صنعت گردشگري به عنوان يکي از بخشهاي اقتصادي فعال و پوياست که محور عمده آن ارائه خدمات و بخش خدماتدهي است.
وي اضافه کرد: در سيستم دو قطبي عرضه و تقاضاي گردشگري آنچه اهميت دارد شناسايي خواستهها، تمايلات و نيازهاي قطب تقاضا ( گردشگران) و برآوردن و مديريت آنها از طريق قطب عرضه (شرکتهاي خدمات مسافرتي،هتلها، جاذبهها و ...) است.
وي ادامه داد: صنعت گردشگري نيز به دليل وابستگي به عوامل محيطي و همچنين رقابت شديد نيازمند تصميمگيريهاي دقيق کمي در خصوص فروش و عوامل وابسته به آن است و توجه به مهندسي فروش در اين صنعت ضروري به نظر ميرسد.
S/H/102
انتهای پیام/