به گزارش ميراث آريا (CHTN)، اين همايش با حضور مديران و مسئولان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري و دانش پژوهان، دوشنبه 4 تيرماه در سالن همايش‌هاي سازمان مرکزي برگزار مي‌شود.

\"حسن انصاري\" برگزارکننده اين همايش به ميراث آريا گفت: فروش، زيرمجموعه بازاريابي است و صنعت گردشگري به عنوان يکي از بخش‌هاي اقتصادي فعال و پوياست که محور عمده آن ارائه خدمات و بخش خدمات‌دهي است.

وي اضافه کرد: در سيستم دو قطبي عرضه و تقاضاي گردشگري آنچه اهميت دارد شناسايي خواسته‌ها، تمايلات و نيازهاي قطب تقاضا ( گردشگران) و برآوردن و مديريت آنها از طريق قطب عرضه (شرکت‌هاي خدمات مسافرتي،‌هتل‌ها، جاذبه‌ها و ...) است.

وي ادامه داد: صنعت گردشگري نيز به دليل وابستگي به عوامل محيطي و همچنين رقابت شديد نيازمند تصميم‌گيري‌هاي دقيق کمي در خصوص فروش و عوامل وابسته به آن است و توجه به مهندسي فروش در اين صنعت ضروري به نظر مي‌رسد.

S/H/102


انتهای پیام/

کد خبر 1386033125