به گزارش ميراث آريا(CHTN)، هر دو کمپاني براي اقدامات اوليه بازاريابي در آسيا- اقيانوسيه و بازارهاي اروپايي به همکاري با يکديگر مي‌پردازند. براي افزايش آگاهي از سفرهاي دريايي به‌عنوان يکي از بخش‌هاي گردشگري مطلوب، سمينارهاي افزايش آگاهي و اطلاع‌رساني، تبليغات بازارهاي وسيع، توليد بروشورهايي براي گردشگران با همکاري هر دو کمپاني صورت مي‌گيرد.

اقدامات بازاريابي از استراليا آغاز شده و پس در اروپا رواج مي‌يابد؛ از اين رو، احتمال مي‌رود در ماه جولاي امسال، اين فعاليت در کشورهاي اروپايي صورت گرفته و در سال 2008 بازارهاي اندونزي و هندوستان تحت‌پوشش قرار گيرند.

\"ماسيمو برانکالئوني\" قائم‌مقام کمپاني سفرهاي دريايي کاستا آسيا- اقيانوسيه، گفت: اين همکاري در زمينه‌هاي گوناگون و با انعکاس وسيعي، براي گردشگراني که مايلند از شرق دور بازديدکنند، بسيار مطلوب خواهد بود.

وي افزود: سنگاپور يکي از قطب‌هاي مهم و ايده‌آل گردشگري دريايي است و استراليا يکي از 5 بازار هم براي سنگاپوري‌ها به شمار مي‌رود.

در سال 2006 حدود 700 هزار گردشگر استراليايي از سنگاپور بازديد کردند که نسبت به سال 2005 از رشد 16 درصدي برخوردار بود.

M/R/109


انتهای پیام/

کد خبر 1386041427