به‌گزارش ميراث آريا(CHTN)، لوگو جديد نمايشگاه AIME با همکاري گسترده هيأت گردشگري و کنوانسيون ملبورن طراحي شد و انعکاس قدرت، تصاوير مدرن و موقعيت استراليا در ميان ساير کشورها است.

\"رزماري سما\" مدير رويداد AIME گفت: لوگو جديد AIME و فعاليت‌هاي بازاريابي موجب مي‌شود اين نمايشگاه بي‌نظيرترين نمونه در منطقه باشد.

وي افزود: لوگوها با استانداردهاي بالا طراحي شده‌اند و موجب دستاوردهاي بزرگ در صنايع مي‌شوند. در همين راستا همکاري آژانس تبليغاتي ارتباطات تونيک استراليا بسيار مؤثر بوده است.

به گفته سما اين لوگو با طراحي بسيار زيبا، رنگ بندي خاص و نقش و نگارهاي جذاب بسيار زيباست و بر همين اساس به زودي نمايشگاه AIME موقعيت برتري در ميان بازارها پيدا مي‌کند.

بنابراين گزارش، فعاليت بازاريابي نمايشگاه شامل تبليغات چاپي، کارت پستال، ارتباط پستي الکترونيکي مستقيم، بروشور و وب سايت‌هاي جديد است.

نمايشگاه AIME در مرکز نمايشگاه‌هاي ملبورن 19 تا 20 فوريه (30 بهمن - 1 اسفند) برپا مي‌شود.

S/H/109


انتهای پیام/

کد خبر 138604244