وي اضافه کرد: هدف از برگزاري همايش استانداردسازي و کيفيت، ارتقاي خدمات گردشگري در همه سطوح ، تربيت نيروي انساني کارآمد و رسيدن به الگو اثبات شدهاي که با فرهنگ بومي در همه بخشهاي کشور انطباق داشته باشد، بود.
حاتمي پور يادآور شد: صلاحيت شرکت هاي گردشگري و افراد شاغل در آن و کنترل محصولات به گردشگران خارجي به منظور حمايت از حقوق گردشگران از ضروريات اجتناب ناپذير حوزه گردشگري است. از اين رو براي رسيدن به هدف بايد نيازهاي اين صنعت را شناسايي و تعريف کرده و تا مرحله اجرا پيش ببريم.
دبير همايش ملي استانداردسازي و بهينهسازي کيفيت در گردشگري تصريح کرد: اين همايش فضايي را براي تعامل بين بخش خصوصي، دولتي و افراد فن به وجود آورده است تا همگي از زبان مسئولان بشنويم که چه تمهيداتي را با اعتقاد به الگو اعتماد به ارجاع امور به متخصصان و مديران مجرب انديشيدهاند و در آيندهاي نه چندان دور با نيروهاي شاداب شاهد رشد صنعت گردشگري باشيم.
S/H/102
انتهای پیام/