به‌گزارش ميراث آريا(CHTN)، در طرح‌هاي ارائه شده براي برگزاري اين فستيوال فعاليت‌هاي رسانه‌اي بسيار گسترده‌اي به همراه انتشار بروشورهاي تبليغاتي و پخش آنها در اتوبوس‌ها و مراکز عمومي لندن صورت گرفته استدر اين فعاليت‌هاي تبليغاتي تصاوير بسياري بر روي اتوبوس‌هاي مرکز شهر نصب شده که با رنگ‌هايي بسيار شاد و جذاب به معرفي جاذبه‌هاي هندوستان مي‌پردازد، علاوه بر آنکه بيلبوردهاي تبليغاتي و پوسترهاي بسياري با به تصوير کشيدن زيبايي‌هاي هندوستان و ارتباط هند و انگلستان در بخش‌هاي مختلفي از لندن نصب شده است.

به گفته مسئولان گردشگري هندوستان علاوه بر فعاليت‌هاي فوق از ماه آگوست در انگلستان مجموعه‌اي از نمايش‌هاي خياباني نيز برگزار خواهد کرد که با همکاري سازمان گردشگري و انجمن مديران تورهاي هند و همتايان آنها اجرا مي‌شود.

اين فعاليت‌ها شامل عرضه غذاهاي سنتي، صنايع‌دستي و هنري هند و اجراي نمايش‌ها موسيقي‌هاي محلي خواهد بود.

براساس گزارش‌هاي اعلام شده، بيش از 150 سازمان فرهنگي انگلستان در اين رويداد فرهنگي و هنري حضور خواهند داشت و با توجه به اينکه اين فستيوال بزرگترين نمونه برگزار شده و در انگلستان به شمار مي‌رود، انتظار مي‌رود بيش از يک ميليون بازديدکننده از لندن و ديگر مناطق در آن حضور داشته باشند.

S/H/108


انتهای پیام/

کد خبر 1386042721