به‌گزارش ميراث آريا(CHTN)، چندي پيش کلوث در مقاله‌اي گفت، اندونزي به بازيکنان گلف کيفيت بالا، گردشگري ارزان‌قيمت و مراکز تفريحي و هتل‌هاي درجه يک را پيشنهاد مي‌کند.

همچنين گردشگري گلف زمينه هزاران فرصت شغلي را براي مردم اندونزي ايجاد مي‌کند و ميليون‌ها دلار در آمد به ارزش اقتصادي کشور اضافه مي‌کند.

کلوث افزود، اندونزي بايد استراتژي‌هاي مختلفي در امر بازاريابي به کار برد.

يکي از راه‌هاي توسعه اين بخش تبليغات و پيام‌هاي بازرگاني از طريق رسانه‌ها به ويژه تلويزيون است. سازمان گردشگري اندونزي تنها در صدد توسعه گردشگري گلف در اين کشور است. به طوري که هر سال کمپاني گلف به نمايش بازار گردشگري بين‌المللي گلف مي‌پردازد و در همين راستا بيش از 30 متخصص گلف با اين سازمان همکاري مي‌کند. از سال 2006 نخستين گروه‌هاي بازي گلف از اروپا به عنوان يکي از مراکز مهم ايم ورزش به اندونزي سفر مي‌کردند. آينده ورزش گلف در اين کشور بسيار درخشان است. هم اکنون هدف مقامات گردشگري در اندونزي تقويت بازار گردشگري بين‌المللي گلف ددر اندونزي به ويژه در جاکارتا است.

شمار علاقه‌مندان به ورزش گلف در دهه اخير بسيار افزايش يافت و تنها اندونزي به جذب 40 هزار گردشگر گلف در هر ماه مي‌پردازد به طوريکه شمار آنها با افزايش 60 درصدي مواجه است.

کلوث تصريح کرد اگر دولت به حمايت از مقامات اين صنعت بپردازد تقويت و گسترش آن حتمي است و اندونزي يکي از بازارهاي برتر گردشگري گلف را در ميان ساير کشورها به خود اختصاص خواهد داد.
S /109


انتهای پیام/

کد خبر 1386043010