\"داريوش کيهان مهر\" دبير سمينار ملي نقش رسانه‌ها در توسعه گردشگري در گفتگو با ميراث آريا (chtn) گفت: رسانه‌ها نقش بسيار اصلي و مهمي در همه زمينه‌ها به خصوص معرفي جاذبه‌ها و اماکن تاريخي در هر کشوري بر عهده دارند و مي‌توانند به عنوان يک رکن تبليغاتي در جذب توريست قوي عمل کنند.

گردهم‌آيي ملي در خصوص نقش رسانه‌ها در توسعه گردشگري ايران با حضور کارشناسان و مسولان سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري و خبرنگاران و کارشناسان حوزه رسانه 8 مرداد ماه برگزار مي شود.

وي اضافه کرد: همکاري و تعامل رسانه‌ها مي‌واند طرح‌ها و برنامه‌هاي کشور را در خصوص توسعه گردشگري اجرايي‌تر کرده و شتاب بيشتري به تحقق چشم انداز 20 ساله کشور دهند.

102/



انتهای پیام/

کد خبر 1386043035