دانشمند، مهمترين کار در جلب سرمايهگذاران را برآورد سود و زيان پروژهها خواند و افزود: اگر ما در معرفي فرصتهاي سرمايهگذاري، تمام ابعاد آن را براي سرمايهگذار خارجي مطرح کنيم، مطمئناً او هم براي افزايش سود و راندمان کارش به معرفي ما پرداخته و مبلغ جاذبههاي ايران ميشود.
وي استفاده از تجارب و بازاريابي بينالمللي را براي کشور ما از جلب سرمايهگذار مهمتر دانست و تصريح کرد: عزم دولت نيز در توسعه گردشگري جدي است و همه بايد از هيچ کوشش در اين راه دريغ نکنيم.
دانشمند، نخستين همايش جهاني فرصتهاي سرمايهگذاري در صنعت گردشگري را زماني مناسب براي نمايش امنيت، آرامش و زيبايي شهر و مناطق مختلف گردشگري ايران عنوان کرد و اظهار داشت: چه خوب است در بخش جنبي اين همايش يک تور گردشگري هم براي شرکتکنندگان برنامهريزي شود تا هم آنها زيباييهاي ايران را در اين سفر تجربه کنند و هم کا کمبودهاي مراکز گردشگري خود را ديده و درصدد رفع آنها برآييم.
رئيس کميسيون گردشگري اتاق بازرگاني، صنايع و معاون ايران، تأکيد کرد: نخستين همايش فرصتهاي سرمايهگذاري در صنعت گردشگري فرصتي است مغتنم براي نمايش واقعيات ايران و ما بايد به بهترين نحوه از اين فرصت استفاده کنيم.
نخستين همايش بينالمللي فرصتهاي سرمايهگذاري در ايران در سوم و چهارم شهريور ماه در تهران برگزار ميشود.
M/
انتهای پیام/