به گزارش ميراث آريا(CHTN)، \"محمدحسين برزين\"، مسئول ستاد تبليغات نمايشگاه‌ها در همايش تبيين و تشريح سياست‌ها و برنامه‌هاي معاون گردشگري گفت: تا يک ماه آينده نيز 8 تيزر ديگر براي پخش در اين شبکه‌ها آماده مي‌شود و علاوه بر اين موارد، فيلم‌هاي ديگري را در مورد زيبايي‌ها و جاذبه‌هاي ايران در دست تهيه داريم.

وي با اشاره به ساخت برنامه‌اي در مورد جاذبه‌هاي استان‌هاي مختلف، تاکيد کرد: قصد داريم با همکاري سازمان‌هاي استاني برنامه‌هاي مختلفي بسازيم که در وهله اول از شبکه استاني، بعد در شبکه ملي و در صورت داشتن شرايط و قابليت مناسب از شبکه هاي خارجي پخش شود.

برزين به تاثيرات پخش اين تيزرهاي تبليغاتي اشاره کرد و گفت: کشورهاي عربي اولويت اصلي ما محسوب مي‌شوند، به‌طوري که به‌دنبال پخش اين برنامه‌ها نسل جديدي از شهروندان کشورهاي عربي وارد کشور شدند.

مسئول ستاد تبليغات نمايشگاه‌ها با بيان اينکه ايران جاذبه‌ها منحصر به فردي دارد، تصريح کرد: کشور ما با داشتن 8 هزار بقعه و زيارتگاه، پايلوت اصلي گردشگري مذهبي در خاورميانه محسوب مي‌شود ولي ابتدا بايد با تبليغات مناسب، چهره نامناسبي را که از ما ترسيم شده است از بين ببريم.

وي با اشاره به احداث زير ساخت‌هاي لازم در کشور، تاکيد کرد: با شرکت در نمايشگاه‌هاي خارجي شرايط ورود گردشگران را هموار مي‌کنيم، البته در جذب گردشگران عجله‌اي نداريم بلکه همراه با تجهيز زيرساخت‌ها اين کار را پيگيري مي‌کنيم.

برزين به شرکت در 25 نمايشگاه خارجي اشاره کرد و يادآور شد: در فاصله بين سال‌هاي 2007 تا 2008 در 25 نمايشگاه شرکت مي‌کنيم و شناخت از بازار هدف از اولويت‌هاي حضور ما در اين نمايشگاه‌ها است.

وي تصريح کرد: براي آژانس‌هاي مسافرتي، اير لاين‌ها و تمامي بخش‌هاي مرتبط برنامه‌هاي شرکت در نمايشگاه‌ها را فرستاده‌ايم که با استقبال آنها روبرو شده است. به عنوان مثال در نمايشگاه ژاپن 120 متر فضا در قالب 15 غرفه در اختيار داريم و تاکنون 39 داوطلب براي شرکت در نمايشگاه به ما مراجعه کردند.

مسئول ستاد تبليغات نمايشگاه‌ها ادامه داد: کميته تخصصي ارزشيابي، انتخاب داوطلبان شرکت در نمايشگاه‌ها را به عهده دارد. قبلا با اهداف فرهنگي و تبليغاتي در نمايشگاه‌ها شرکت مي‌کرديم، اما درحال‌حاضر ديد حرفه‌اي‌تر را مبناي خود قرار داده‌ايم و عدم تخلف و شناخت از بازار هدف از مواردي است که براساس آنها به متقاضيان غرفه واگذار مي‌شود.

وي با اشاره به برنامه‌هاي اين ستاد، افزود:سه برنامه کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت را در نظر داريم که برنامه کوتاه مدت آن ابلاغ شده است، برنامه ميان مدت يک برنامه سه ساله است که در کميته فرهيختگان در حال تدوين است و برنامه بلند مدت نيز همزمان با اجراي برنامه کوتاه مدت طراحي مي‌شود.

برزين خاطرنشان کرد: در طول سال گذشته با شرکت در نمايشگاه‌ها به نتايج خوبي رسيديم در نمايشگاه‌هاي فنلاند و سوئد رتبه اول را به‌دست آورديم که اين روند امسال نيز ادامه خواهد داشت.

M/106


انتهای پیام/

کد خبر 1386051414