با توجه به اينکه تاکسيهاي لندن در زندگي مردم اين شهر از ارزش تاريخي بالايي برخوردار هستند و نه تنها شهروندان لندني بلکه ديگر ساکنان و گردشگران از آنها استفاده ميکنند، اجراي اين طرح ميتواند در معرفي ابوظبي بسيار موفقيتآميز باشد.
\"علي احمدالحسيني\"، مدير بازاريابي سازمان گردشگري ابوظبي در اين باره گفت: براي نخستينبار در نوامبر سال گذشته اين طرح در لندن اجرا شد و با توجه به نتايج مثبت بهدست آمده دوباره اجراي اين پروژه در سطحي وسيعتر آغاز شده است.
وي با اشاره به اينکه، انگلستان يکي از مهمترين بازارهاي گردشگري اروپا است و ابوظبي هر ساله ميزبان شمار قابل توجهي از گردشگران اين سرزمين است، گفت: در پروژه مذکور، تصاوير جذابي از مناطق ديدني، سنتها و آداب و رسوم خانوادههاي اماراتي و جاذبههاي اين کشور در دو طرف بدنه تاکسيهاي لندن نصب شده که اطلاعات بسياري را در اختيار مردم قرار ميدهد در حقيقت مبلغاني سيار در سطح شهر بهشمار ميآيند تا همواره جاذبههاي ابوظبي را در مقابل چشم علاقهمندان قرار دهند.
M/108
انتهای پیام/