به گزارش ميراث آريا(CHTN)، \"جلتا گروجيگ\" از مشاوران سازمان گردشگري صربستان با اشاره به اهميت بالاي پخش اين تبليغات و تأثير مستقيمي که در ورودي گردشگران خارجي به اين کشور داشته است، گفت: در 5 ماه نخست سال 2007 شاهد افزايش 16 درصدي شمار گردشگران بوديم و با توجه به برگزاري دو فستيوال موسيقي و گردشگري که به زودي انجام ميشود افزايش تبليغات ميتواند نقش بسيار مهمي در توسعه گردشگري به عهده داشته باشد.
وي افزود: درماه ژانويه با هزينه 500 هزار يورو اقدام به پخش دو کليپ 40 ثانيهاي کرديم که به معرفي جاذبههاي تاريخي، سرگرميها و زيباييهاي طبيعي صربستان ميپرداخت و نتيجهاي بسيار مثبت به همراه داشت.
108/
انتهای پیام/