به‌گزارش ميراث آريا(CHTN)، رسانه‌ها يکي از عوامل مهم توسعه صنعت گردشگري و فرهنگ کشورهاي در حال پيشرفت است و کشورهاي آسياي ميانه با استفاده از رسانه‌هاي گروهي همانند تلويزيون به تقويت بخش گردشگري پرداخته‌اند، اما متاسفانه برخي فيلمسازان کم تجربه با به تصوير کشيدن مناطق فرهنگي و گردشگري در حال توسعه صنعت گردشگري قزاقستان را با بحران مواجه کرده‌اند.

از سوي ديگر گردشگران با تماشاي فيلم‌هاي بي‌محتوا گرايش و علاقه چنداني به بازديد از قزاقستان ندارند و دلزده مي‌شوند و اين تصوير ها را براي ساير گردشگران بازگو کرده و مانع ورود آنها به قزاقستان شوند.

دولت قزاقستان بايد تمهيدات بازرسي جديدي براي امور فيلم‌سازي در نظر بگيرد تا صنعت مهمي مانند گردشگري دستحوش تغييراتي از اين دست شود.
S/H/109


انتهای پیام/

کد خبر 1386053044