بازار اينترنتي سرويسهاي گردشگري در کشورهاي اسکانديناوي از رشد خوبي برخوردار است و موجب افزايش فعاليت مقامات اين بخش شده است.
براساس آمار منتشر شده آژانسهاي گردشگري با مديريت اين کمپاني در 7 ماه نخست 2007 از رشد 50 درصدي برخوردار بود.
اين کمپاني بزرگ با ايجاد وبسايتهاي مختلف در 15 بازار بزرگ در 6 کشور نروژ، سوئد، دانمارک، فنلاند، اسپانيا و هلند درصدد توسعه بازارهاي اينترنتي است.
\"رالف استرام\"، مدير يک کمپاني گردشگري اروپايي با اشاره به آن بايد پتانسيلهاي توسعه و گسترش روابط گردشگر فعال شود، گفت: همکاري با کمپاني \"نوروستور\" موجب تقويت گردشگري اروپا و کشورهاي اسکانديناوي ميشود.
همچنين \"داناستروبورگ\"، مدير اجرايي و رئيس آژانس SRG گفت: کمپانيهاي بزرگ موجب افزايش فروش، تقويت منابع گردشگري، بهبود کيفيت و ارتقاي مهارتهاي بازاريابي ميشوند.
وي افزود: همکاري کمپاني \"نوروستور\" با کشورهاي اسکاندنياوي صنعت گردشگري را متحول ميکند و خوشحالم که پس از 8 سال فعاليت اين شرکت را به نوروستور واگذار ميکنم.
M/109
انتهای پیام/