وي تاکيد کرد:حجم گستردهاي از بنزين توسط اين نوع خوروها به ماشينهاي شخصي عرضه ميشود و اين امر باعث شده که تاثيرات سهميه بندي نسبت به روزهاي نخست اين طرح کمتر شود.
مرادي با اشاره به ترافيک شهرهاي بزرگ يادآور شد: فقط در يک ماه نخست سهميهبندي تاثير آن بر ترافيک مشخص بود اما در حال حاضر در بسياري از نقاط ترافيک مانند سالهاي گذسته سنگين است.
عضو کميسيون انرژي تصريح کرد: بسياري از تاکسيها در ساعات پر تردد مسافر کار نميکنند و حجم انبوه مسافران نيز به مشکل ترافيک افزوده است.
وي همچنين در مورد عرضه بنزين غير سهميه بندي افزود: اگر قيمت بنزين غير سهميهبندي حدود 250 تومان تصويب شود با استقبال نمايندگان روبرو خواهد شد، اما اگر با قيمت بالا عرضه شود، باعث افزايش تورم ميشود و نمايندگان نيز به آن راي نميدهند.
106/
انتهای پیام/