به گزارش ميراث آريا CHTN) ) \" محمد مصباح\" معاون بازرگاني و بهره وري و استانداردسازي شرکت توسعه گردشگري در اين مراسم با اشاره به اينکه امروزه در تمام کشور‌ها آموزش از جمله مسائل است، گفت: در دنياي امروز همگام شدن با اطلاعات و دانش روز از جمله ضروريات محسوب مي‌شود و شرکت توسعه گردشگري هم در جهت به روز شدن اطلاعات کارکنان خود تصميم به برگزاري آموزش‌هاي ضمن خدمت کوتاه مدت گرفته است.

وي ادامه داد: آموزش کارکنان يکي از مسائل الويت‌دار با اختصاص هزينه‌اي جداگانه در معاونت بازرگاني بهره‌وري و استانداردسازي شرکت توسعه گردشگري است و اين آموزش با هدف بالابردن سطح آموزش کارکنان صورت گرفته است.

مصباح خاطر نشان کرد:120 نفر از کارکنان هتل لاله در اين دوره آموزشي شرکت کردند که 70 نفر از آنها موفق به دريافت گواهينامه شدند.

معاون بازرگاني، بهره‌وري و استانداردسازي شرکت توسعه گردشگري گفت: اين دوره آموزش 60 ساعت بوده و با هماهنگي دفتر آموزشي و برنامه ريزي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برگزار شده است و هم زمان هم اين دوره در هتل لاله يزد و سرعين هم انجام گرفته است.

مصباح دوره‌هاي برگزار شده را در زمينه آشپزي، زبان، فرانت آفيس، اصول پذيرايي و... برشمرد.
102/


انتهای پیام/

کد خبر 1386080172