به گزارش ميراث آريا(CHTN)، در هفته \"بهشت نيوزيلند\" برنامه هايي از قبيل موسيقي، آشپزي و تأتر در ژ‍اپن اجرا مي شود تا ژاپني ها را با نيوزلند آشنا کنند.

اين رويداد مهم بخشي از فعاليت گردشگري نيوزيلند است که براي جذب بازارهاي ژاپن در اين کشور صورت مي‌گيرد.

\"جرج هيکتن\"، مدير اجرايي گردشگري نيوزيلند، گفت: مقامات گردشگري نيوزيلند درصدد تغيير ذهنيت و ديدگاه مردم ژاپن نسبت به اين کشور هستند.

ژاپني ها تصور مي‌کنند نيوزيلند تنها جايگاه تعداد زيادي از گوسفندان و مناظر زيبا است در صورتي که تکنولوژي جديد شرايط گردشگري اين کشور را تحت تأثير قرار داده است.

\"دامين اکونور\"، وزير گردشگري نيوزيلند در مراسم گشايش جشنواره به سخنراني پرداخت تا شرايط فعلي نيوزيلند را براي گردشگران ژاپني تشريح کند.

M/109



انتهای پیام/

کد خبر 1386082837