پاک سرشت افزود: کارهاي روزمره و پيشرفتهاي صنعتي نبايد ما را از مبادي ديني و اعتقادي غافل کند. در اين راستا پايه و اساس قرار دادن نحوه تبليغ پيام الهي به انسان يکي از راههاي تبليغي ما است.
سرپرست دفتر بازاريابي و تبليغات گردشگري با اشاره به انجام اقدامات مناسب در زمينه توسعه گردشگري در کشور اعلام کرد: در دو حوزه داخلي و بين المللي به موفقيتهاي بزرگي دست يافتهايم که در اين راستا، توجيه و مطالبه سفر از سوي مردم و فرهنگسازي آن توسط رسانهها در لايههاي دروني جامعه و روند رو به رشد گردشگري کشور از مزاياي تاثيرات داخلي و همراهي سازمان جهاني جهانگردي به عنوان هدايت کننده شيوههاي گردشگري و حضور ايران به عنوان نايب رييس مجمع عمومي سازمان جهاني جهانگردي از توفيقات بين المللي ما در عرصه ابلاغ پيام بوده است.
وي از استفاده صد درصد از صنعت IT در مهندسي بازاريابي صنعت گردشگري خبر داد و افزود: در زمينه خانههاي جهانگردي بايد به راهکارهاي مناسب برسيم و بتوانيم از افراد حاذق در اين عرصه کمک بگيريم.
وي با اشاره به تشکيل 30 خانه جهانگردي در سطح کشور خاطرنشان کرد: اعتبارات جديد هم در راه است و معضلاتي از قبيل مشخص نبودن ساختار کاري، عدم تخصيص اعتبار براي تهيه اقلام تبليغاتي و عدم تخصيص پست به مديران خانه جهانگرد بايد مرتفع شود.
102/
انتهای پیام/