به گزارش ميراث آريا (chtn) و به نقل از روابط عمومي ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها، \"محمد حسين برزين\" ضمن بيان اين مطلب افزود: سال گذشته نيز در نمايشگاه گردشگري ماتکاي فنلاند که در شهر هلسينکي برگزار شد، بيش از يک‌هزار و 200 شرکت گردشگري از 59 کشور جهان حضور داشتند که ايران توانست در بخش توليد و تنوع اقلام تبليغاتي جهان، رتبه‌ نخست اين نمايشگاه را کسب کند.

وي افزود: همچنين استقبال فنلاندي‌ها از نمايشگاه ماه فرهنگي ايران که مهرماه سال جاري در شهر هلسينکي برگزار شد، نشان داد که بايد بازار اين حوزه جدي گرفته شود. چون حضور صنعتگران ايراني و ارائه اقلام زيبا و فاخر فرهنگي در اين نمايشگاه به حدي بود که بازديد کنندگان و کارکنان مرکز فرهنگي بين المللي کايسا ، خواستار تمديد اين نمايشگاه شدند.

برزين با اشاره به حضور هفت آژانس مسافرتي از ايران در نمايشگاه MATKA اظهار داشت: غرفه‌ ايران در نمايشگاه ماتکاي فنلاند 65 متر مربع خواهد بود که در آن، علاوه بر آژانس‌هاي شرکت‌کننده، اطلاع‌رساني و توزيع اقلام تبليغاتي گردشگري و فرهنگي کشور نيز صورت خواهد گرفت.

مسئول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها افزود: نمايشگاه جهاني جهانگردي فنلاند بزرگترين رويداد گردشگري در منطقه نورديک و حوزه درياي بالتيک به شمار مي‌رود و از نظر ميزان بازديدکنندگان و بازخوردهاي رسانه‌اي در مطبوعات و رسانه‌هاي فنلاندي يکي از مهمترين نمايشگاه‌ها محسوب مي‌شود.

برزين با بيان اينکه در نمايشگاه گردشگري فنلاند بيش از20 هزار قلم تبليغاتي توزيع خواهد شد، اظهار اميدواري کرد تا با حضور موثر ايران در ماتکا، از سوي بخش خصوصي نيز سرفصل هاي جديد برنامه‌ريزي براي جذب گردشگران اين منطقه گشوده شود./102

انتهای پیام/

کد خبر 138610104