\"محمد حسين برزين\" مسئول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در گفت و گو با ميراث آريا chtn)) ضمن بيان اين مطلب افزود: نخستين کتاب جامع هتل‌هاي ايران با حمايت ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي کشور به دو زبان انگليسي و فارسي تهيه شده است و در کنار اطلاعات مربوط به هتل‌ها، جاذبه‌هاي گردشگري و تاريخي ايران نيز معرفي شده است.

وي گفت: بناداريم که به زودي اين کتاب را به زبان‌هاي ديگر هم ترجمه کنيم.

برزين با اشاره به اينکه صنعت گردشگري بايد به صنعت اول ما تبديل شود و ستاد در اين مسير از هيچ کوششي دريغ نمي‌کند، افزود: کتاب جامع هتل‌هاي ايران قرار است در تمام نمايشگاه‌هاي بين المللي دنيا و در تمام نمايشگاهي داخلي به توزيع اقلام تبليغاتي ايران بپردازد .

مسئول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ادامه داد: با چاپ اين کتاب تعداد اقلام تبليغاتي که ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در نمايشگاهاي مختلف توزيع مي‌کرد به 33 نوع رسيد .

وي در خصوص اطلاعات موجود در اين کتاب گفت: در کتاب جامع هتل‌هاي ايران مشخصات کامل هتل‌ها از جمله آدرس ، درجه، شماره تلفن و نحوه رزرواسيون هر هتل درج شده است.

برزين با اشاره به اينکه بايد فرهنگ گردشگرپذيري و فرهنگ توريسم در کشور به عنوان يک جريان و موج ايجاد شود، تصريح کرد: يکي از راه‌هاي ايجاد اين موج برگزاري نمايشگاه‌هاي مختلف در زمينه گردشگري و هتلداري است و مردم ما بايد به ديدن نمايشگاه‌هايي که با هدف رونق گردشگري برگزار مي‌شوند، عادت کنند./102

انتهای پیام/

کد خبر 1386110111