\"محمد شريف ملک زاده\" گفت: در 30 استان کشور و مبادي ورودي و خروجي شهرهاي توريستي و گردشگري ، پايگاههاي اطلاع رساني مردم را با موقعيت منطقه و جاذبههاي آن آشنا ميکنند.
وي تصريح کرد: نظارت و بازرسي بر اماکن اقامتي و خدماتي در ايام نوروز زيادتر ميشود، اما مردم به عنوان ناظران و بازرسان اصلي در صورت بروز مشکل يا رويت تخلف ميتوانند با اطلاع رساني به موقع ما را در خدمت رساني بهتر ياري کنند.
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري افزود: نرخ مصوب اماکن اقامتي با همکاري هتلداران تعيين شده و صاحبان اماکن اقامتي موظف شدهاند تا نرخ مصوب را در محل مناسب نصب و به اطلاع مسافران برسانند.
وي افزود : در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جانب مراکز اقامتي و خدماتي مردم ميتوانند 24 ساعته در سراسر کشور با تلفنهاي شکايات سازمان ميراث فرهنگي تماس بگيرند./102
انتهای پیام/