انصاري ادامه داد: پس از پايان تعطيلات نوروز رسيدگي به اين شکايات آغاز شده است و در صورت اثبات شکايات گردشگران با آژانسهاي خاطي بر خورد قانوني ميشود.
وي افزود: اين اقدام در پي سياستهاي جديد سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري در خصوص ارائه خدمات مطلوب و استاندارد است .
نائب رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي استان تهران اضافه کرد: در سفرهاي نوروزي ستاد تسهيلات سفر کشور نيز در اقدامي با مراکز گردشگري که خدمات مطلوب ارائه نداده بودند، برخورد کرد./102
انتهای پیام/