مرتضي فرجي ادامه داد: بسترسازي براي بازاريابي فرش دستباف ايران تبليغات مناسب با رويکرد برندسازي، آشنا کردن توليدکنندگان با خواست بازارهاي جهاني و اعزام طراحان و توليدکنندگان به کشورهاي بازار هدف، از اقدامات پيش روي مرکز ملي فرش براي ارتقا فرش ايراني در داخل و خارج کشور است.
وي با اشاره به اينکه شناسايي و بررسي مشکلات و موانع فراروي هنر_صنعت فرش دستباف از رويکردهاي قابل توجه مسئولان مرکز ملي فرش است، گفت: حمايت از برگزاري نمايشگاههاي داخلي، حمايت از فيلمهاي مستند در حوزه فرش دستباف و تلاش براي توسعه طرحها و نقوش ايراني در مجامع داخلي و خارجي تلاشهايي است که از سوي اين مرکز صورت ميگيرد.
در ادامه اين مراسم مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش نيز با بيان اينکه برگزاري نمايشگاههاي تخصصي مهمترين ابزارهاي بازاريابي براي عرضه کالاها در جهان است، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کيش سالانه حدود 20 نمايشگاه بينالمللي برگزار ميکند که اين امر ميتواند نقش مؤثري در صادرات غيرنفتي داشته باشد.
گفتني است در دومين نمايشگاه بينالمللي فرش دستباف، شرکتکنندگاني از کشورهاي چين، هند، پاکستان، افغانستان حضور دارند.111/
انتهای پیام/