طراحي يک برند مشترک براي گردشگري کشورهاي عضو D8

به گزارش ميراث آريا(CHTN) آيکيوتو ويريانديناتا، ضمن بيان اين مطلب گفت: 8 کشور عضو D8 داراي ويژگي‌هاي مشترکي مانند غذاهاي سنتي و خاص، طبيعت بکر و زيبا و مهمان‌نوازي هستند، از اين رو پيشنهاد مي‌کنم متحد شويم و تحت لواي يک برند مشترک مردم را براي سفر به کشورهايمان تشويق کنيم.

وي ضمن اشاره به اينکه گردشگري روز به روز بيشتر رشد مي‌کند و اميدواريم زودتر به رقم رشد 4 درصدي برسد، افزود: هر يک از کشورهاي عضو D8 داراي نقاط قدرت و ضعفي هستند. ما مي‌توانيم با به اشتراک گذاشتن تجربياتمان نقاط قوت را تقويت کرده و نقاط ضعف يکديگر را رفع کنيم./102

انتهای پیام/

کد خبر 1387022618