در اين طرح که مدتي پيش از سوي معاونت گردشگري مطرح شده بود هر استان بايد با جاذبه و شعار خاصي در مجامع بين المللي و ملي معرفي ميشد، تا با شنيدن آن برند هر استان نام آن استان در ذهن تداعي شود.
در جند روز گذشته اين طرح به سرانجام رسيد و هر استان يک روز را در تقويم ملي به خود اختصاص داد و همچنين هر استان صاحب يک برند و شعار گردشگري شد.
داشتن برند و شعار تبليغاتي و گردشگري امروزه يک نياز اساسي در دنياست و بسياري از کشورها و شرکتها براي اين که زير چتر حمايتي برندي معروف قرار گيرند، حاضرند ميليونها دلار هزينه کنند.
يادآور ميشود، 14 تيرماه در اين طرح به مناسبت آزادسازي مرز مهران به نام استان ايلام نامگذاري شده است و شعار گردشگري اين استان هم \"ايلام عروس زاگرس\" است.
همچنين، 10 تيرماه به عنوان روز خراسان رضوي در تقويم ثبت شده است و \"سفر به سرزمين خورشيد\" هم شعار گردشگري اين استان است.
15 تيرماه نيز با شعار \"آسمان مهربان بلنداي جاويدان درياي بيکران\" براي استان مازندران نام گذاري شده است.
102/
انتهای پیام/