وي با اشاره به انقلاب تله ماتيک افزود: انقلاب تله ماتيک توانست مرزهاي جغرافيايي را ازبين ببرد، فلسفه تجارت نوين يا IT توانست نگاه و انگيزه اي را در توسعه اقتصاد، فرهنگ فرامليتي به وجود بياورد.
حسيني با اشاره به خدمات گردشگري الکترونيکي تصريح کرد: نياز به تسهيلات اجتماعي مجهز به IT ايجاد فرصت هاي گردشگري با کيفيت بالاتر، از جمله خدمات گردشگري الکترونيکي است.
وي در خصوص برنامه ريزي استراتژيکي گردشگري الکترونيکي ادامه داد: بسته سازي فرهنگي – اجتماعي و گردشگري، تخصيص منابع مالي، آموزش هاي گردشگري و کاربردي در مراکز آموزشي، حذف واسطه هاي گردشگري، ارتقا سيستم گردشگري موجود با IT ، مشارکت بخش خصوصي راهبري نظام منسجم مديريت گردشگري و بازاريابي الکترونيکي از جمله استراتژي هاي گردشگري الکترونيک است.
عضو هيات مديره جامعه تورگردانان با اشاره به مباحثي که در توسعه گردشگري الکترونيکي بايد به آن توجه کرد، يادآور شد: ملحوظ کردن الزامات و توقعات گردشگران و مخاطبين، رعايت توازن فعلي سازمان ها و شناخت پيشنيازها، رعايت تمامي انتخاب هاي ممکن با توجه به الزامات عملکردي پيش نيازها، رعايت تمامي اتخاب هاي ممکن با توجه به الزامات عملکردي در زمينه دقت، ايمني و کيفيت خدمات از جمله مباحث توسعه گردشگري الکترونيکي هستند.
وي در پايان صحبت هايش از منابع انساني، ساختار سازماني و کنترل ها، منابع قابل استفاده، برنامه ريزي خدمات و کنترل فناوري اطلاعات و امکانات و تجهيزات به عنوان اهرام هاي ايجاد يک سيستم مديريت گردشگري نام برد./102
انتهای پیام/