ضعف برنامه‌هاي تبليغاتي،گردشگري ويتنام را متزلزل کرد

به گزارش ميراث آريا (chtn)، کارشناسان گردشگري ويتنام شعارهاي تبليغاتي رايج در اين کشور همچون \"ويتنام – افسون پنهان\" را نيز در بالا بردن آمار گردشگران موثمرثمر نخوانده‌اند.

ال کي جاکو، رئيس مرکز پژوهشي گردشگري دانشگاه ويکتورياي استراليا گفت: چنين شعاري در مقايسه با ساير عنوان‌هاي تبليغاتي همچون \"مالزي- آسياي واقعي\"، \"سنگاپور بي همتا\" و \"هند باورنکردني\" شفافيت و وضوح لازم را نداشته و قدرت جذب گردشگر را نيز ندارد.

پاتريک گاوو، مدير بخش بازاريابي شرکت گردشگري فوکوس آسيا گفت: گردشگري ويتنام با ضعف تبليغات روبرو است. تقويت اذهان گردشگران خارجي مي تواند تنها عامل جذب آنها به کشور باشد.

از اين رو دولت ويتنام با بخش برنامه‌هاي تبليغاتي در کشورهاي مختلف و صرف هزينه‌هاي چند ميليوني خواهان تحقق بخشيدن به اين امر بوده است، اگر چه تاکنون امتياز چنداني از آنها کسب نکرده است.

کارشناسان هزينه‌هاي سنگين تبليغات‌هاي برون مرزي و زمان اندک پخش آنها را دليل عمده اين ضعف مي‌دانند.

با اين وجود دولت ويتنام اميدوار است در آينده‌اي نزديک و با ميزباني از رويدادهاي مختلفي همچون اجلاس گردشگري ASEAN در سال 2009، فرصت مناسبي را براي جلب نظر گردشگران خارجي به دست آورد./109

انتهای پیام/

کد خبر 1387051325