کتاب جامع جاذبه‌هاي گردشگري ايران منتشر مي‌شود

به گزارش ميراث آريا (chtn) رضا خسروي، معاون تبليغات ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها در مراسم بازديد رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها با اشاره به افزايش کمي و کيفي توليدات تبليغي، ويژگي اصلي اين اقلام را در زيبايي و بهره‌گيري آنها از استانداردهاي جهاني ارزيابي کرد.

وي اظهار اميدواري کرد: با بازنگري در توليد پکيج هاي تبليغاتي گام بلندي در معرفي جاذبه هاي ايران از سوي سازمان و ستاد برداشته شود.

خسروي هم چنين در خصوص توسعه سايت توريسم ايران گفت:‌ با توجه به اينکه سايت توريسم ايران در 2 سال گذشته بنا نهاده شده است، امروزه ضرورت توسعه و به روزرساني آن بيش از گذشته احساس مي‌شود، از همين رو با مطالعه 42 سايت گردشگري موفق جهان مثل برزيل، ژاپن، چين، ترکيه و غيره اطلاعات لازم براي بهره‌برداري از اشتراکات موجود جمع آوري شده و به زودي اين سايت روند به روزسازي را تجربه خواهد کرد.

خسروي افزود: راهنماي سفر يا (Travel Guide) نيز يکي از مواردي است که هميشه خلاء و نبود آن احساس مي‌شد. بنابراين 11 جلد اين مجموعه در معاونت تبليغات تهيه شد که 10 جلد آن مربوط به 10 منطقه از ايران است.

وي سياست محوري توليدات ستاد را نگرش به نيازهاي روز صنعت گردشگري جهان ارزيابي و تاکيد کرد و گفت: محتواي اقلام توليدي سال 87 تفاوت محسوسي با سال هاي گذشته خواهد داشت./100

انتهای پیام/

کد خبر 1387052153