وي با بيان اينکه براي اين تغيير وضعيت يکسري مقدمات و زيرساختها لازم بود، افزود: براي اين امر دو راه حل وجود داشت يکي اينکه براي آمادهسازي کامل و اجراي اين سياستها يک توقف شش ماهه براي تمام پروازهاي اين شرکت اجرا شود و راه دوم ادامه کار و ارائه خدمات براساس برنامههاي قبلي و انجام زيرساختها با شرايط جديد بود که با وجود مشکلات و تنگناهاي موجود اين کار انجام شد و ارائه خدمات پروازي به مسافران نيز متوقف نشد.
صادقي با اشاره به برنامههاي شرکت هواپيمايي ايران ايرتور براي توسعه ناوگان خود تصريح کرد: در همين فاصله با برنامهريزي و پيشبينيهاي که صورت گرفت از ابتداي سال 15 فروند هواپيما خريداري شد که هم اکنون 8 فروند در ناوگان هوايي کشور به مسافران خدمات ارائه ميدهد و 7 فروند نيز تا پايان سال جاري وارد ناوگان هوايي کشور ميشود.
مديرعامل هواپيمايي ايران ايرتور درباره تعداد پروازهاي اين شرکت گفت: روزانه حدود 40 پرواز به سراسر کشور انجام ميدهيم که براساس آمار سال 85 بيش از 3 ميليون و 160 هزار مسافر جابهجا کرديم که بالاترين رقم در 15 سال گذشته شرکت بوده است و در سال 86 نيز اين رقم به دليل برخي مشکلات 3 ميليون نفر بوده است.
صادقي ضمن عذرخواهي از مسافران به دليل مشکلات پيش آمده درباره مشکلات پيش آمده براي پروازهاي اين شرکت افزود : بعد از ابطال پروازها نيز شرکتهاي فروش بليط به مسافران، ابطال پرواز را اعلام کردند اما برخي از مسافران که برقراري تماس با آنان ممکن نبود، اطلاعرساني صورت نگرفته بود. /105
انتهای پیام/