وي تصريح کرد: در اين دفتر افراد مسلط به زبانهاي عربي و انگليسي به صورت 24 ساعته حضور دارند تا مسافران ورودي به کشور توسط اين دفتر تحويل گرفته شوند.
طباطبايي نژاد گفت: با هماهنگي که انجام ميشود بيمار پس از تحويل گرفته شدن به مرکز درماني و يا هتلي که پيش از آن هماهنگ شده، منتقل ميشود.
مديرعامل شرکت شفا تامين گفت: هزينهاي هم که از بيماران گرفته ميشود هزينه محدود در حد هزينه تاکسي است.
طباطبايي نژاد با اشاره به مزيتهاي انتقال بيماران و گردشگران سلامت توسط دفتر خدمات خوشامدگويي تصريح کرد: در اين سيستم نياز نيست که براي تحويل گرفتن بيمار و يا گردشگر از سوي مرکز پزشکي و يا هتل فردي در فرودگاه حضور داشته باشد، ضمن اينکه اگر مسافري که وارد فرودگاه ميشود نياز به خدمات پزشکي داشته باشد، اقدامات لازم انجام شده و بيمار سريعا انتقال داده ميشود.
مديرعامل شرکت شفا تامين گفت: در حال بررسي تقاضاها هستيم تا ونهاي مخصوص که انتقال بيماران با ويلچر را ممکن ميکند در اين فرودگاه براي انتقال بيماران مستقر شود./105
انتهای پیام/