ترفند جديد موسسات مسافرتي در جذب گردشگر

به گزارش ميراث آريا(chtn)،‌ بسياري از شرکت‌هاي مسافرتي به منظور ترغيب گردشگران بهاي هتل‌ها و اماکن تفريحي خود را کاهش داده، جريمه‌هاي مسافرتي را از بين برده و ضمانت برگشت هزينه مشتريان در صورت عدم رضايت آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

برخي از شرکت ها نيز با برگزاري مسابقه‌هايي ابتکاري ، روش جديدي براي افزايش درآمدهاي خود ابداع کرده اند. تحريک مسافران به پيدا کردن موسساتي ارزان قيمت تر از آنها و تعيين نرخ‌‌هايي براي برندگان اين مسابقات ، تاکنون مشتريان قابل ملاحظه‌اي را به سمت‌ آنها کشانده است.

برخي از موسسات گردشگري همچون شرکت‌هاي مسافربري کروز،‌ اجازه لغو 45 روز از تور مسافرتي خود را به منظور استفاه بهينه مشتريان از مدت زمان تعطيلات را داده اند. برخي نيز با ارائه ضمانت‌هاي مالي، مشتري‌هاي خود را به رزرو جا در تورهاي مسافرتي خود ترغيب مي‌کنند.

کارشناسان چنين اقداماتي را تغييري بزرگ در صنعت گردشگري دانسته و تنها دليل آن را وضعيت نابسامان اقتصادي عنوان کرده اند./109

انتهای پیام/

کد خبر 138709052