براساس اين عملکرد در بخش اقدامات انجام گرفته در عمل به تکاليف اسناد توسعه فرابخشي ميراث فرهنگي و گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اقدام به گنجاندن موضوع تبليغ و بازاريابي براي سفر به ايران به عنوان يکي از وظايف اصلي سفارتخانههاي کشور در بازارهاي هدف کرده است.
در اين بخش 254 مورد تبليغ و بازاريابي براي سفر به ايران از طريق سفارتخانه ها و 76 مورد ديگر توسط سازمان در بازارهاي هدف انجام شده است.
تبليغات انجام شده از طريق سفارتخانهها در سالهاي 1384، 1385 و 1386 به ترتيب 66 ، 107 و 81 مورد بوده است.
تبليغات انجام شده در بازارهاي هدف توسط سازمان ميراث فرهنگي نيز در اين سه سال به ترتيب 29، 21 و 26 مورد بوده است./105
انتهای پیام/