انجام330 مورد تبليغ در بازارهاي هدف براي تشويق سفر به ايران

به گزارش ميراث آريا (CHTN) عملکرد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در عمل به اسناد ملي توسعه، اسناد توسعه فرابخشي و استاني قانون برنامه چهارم توسعه منتشر شده است.

براساس اين عملکرد در بخش اقدامات انجام گرفته در عمل به تکاليف اسناد توسعه فرابخشي ميراث فرهنگي و گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اقدام به گنجاندن موضوع تبليغ و بازاريابي براي سفر به ايران به عنوان يکي از وظايف اصلي سفارتخانه‌هاي کشور در بازارهاي هدف کرده است.

در اين بخش 254 مورد تبليغ و بازاريابي براي سفر به ايران از طريق سفارتخانه ها و 76 مورد ديگر توسط سازمان در بازارهاي هدف انجام شده است.

تبليغات انجام شده از طريق سفارتخانه‌ها در سال‌هاي 1384، 1385 و 1386 به ترتيب 66 ، 107 و 81 مورد بوده است.

تبليغات انجام شده در بازارهاي هدف توسط سازمان ميراث فرهنگي نيز در اين سه سال به ترتيب 29، 21 و 26 مورد بوده است./105

انتهای پیام/

کد خبر 1387101550