وي با بيان اينکه در سه مقوله اساسي بايد اين خدمت رساني را داشته باشيم تصريح کرد:سازمان راهداري در سه سطح براي تسهيل سفرهاي مردم فعاليت ميکند.
افندي زاده با اشاره به ايجاد ستادهاي نوروزي در ادارت کل راه و ترابري و سازمان هاي حمل و نقل و پايانه ها در استانها تصريح کرد:پيش فروش بليط ها از اوايل اسفند ماه آغاز شد و جلسات متمادي براي ايجاد امکانات مناسب برگزار شد.
وي گفت:بيش از يک ميليون و 650هزار بليط از طريق پيش فروش فروخته شد که در مقايسه با سال گذشته 38 درصد رشد داشته است و با تلاش مسئولان صف ها به حداقل رسيد و امکانات بيشتري ايجاد شد.
افندي زاده با اشاره به توزيع 75 هزار فرم نظر سنجي در بين مسافران حمل و نقل عمومي تصريح کرد:20 هزار از اين فرم ها بازگشت داده شد که نشان از رضايت 80 درصدي مسافران داشت.
وي با اشاره به انجام طرح نوروزي پس از طرح زمستاني سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي گفت:تلاش شد که با بيش از 650 اکيپ راهداري ايام مناسبي را براي مسافران ايجاد کنيم.
افندي زاده گفت:مشکلات پيش آمده در اثر باران و کولاک در ايام نوروز در کمترين زمان رفع شد.
وي با اشاره به کاهش 15 درصدي تصادفات خاطرنشان کرد:با توجه به افزايش سفرها و خودروها اين رقم کاهش قابل توجه است.
افندي زاده با اشاره به برنامه سازمان راهداري براي توسعه مجتمع هاي خدماتي رفاهي بين راهي تصريح کرد:با ايجاد اين مجتمع ها مي توانيم خدمات مناسبي را در جاده ها براي مسافران ايجاد کنيم./115
انتهای پیام/