به گفته يکي از مقامات برگزار کننده اين رويداد، از آنجايي که بحران مالي اثري منفي بر گردشگري چين وارد آورده است برگزاري اين رويداد در چند روز مانده به تعطيلات ماه مي انگيزههاي فراواني را براي موسسات گردشگري جهت ارتقاي اين صنعت و افزايش اطلاعات براي گردشگران از طريق مشاورههاي مختلف به وجود آورده است.
اين کار که با فروش بيش از دو ميليون کالابرگ گردشگري به منظور تحريک موسسات در معرفي هتلها و جاذبههاي متعدد صورت گرفته، اميدواري زيادي را براي دولت چين در جذب گردشگر به وجود آورده است.
افزايش محصولات جديد گردشگري و ارائه خط مشيها نوين، راهکارهاي ديگر چين براي ترغيب و جلب گردشگر به شمار ميروند./109
انتهای پیام/