رضايت 76 درصدي مسافران نوروزي قطارها از خدمات رجاء

به گزارش ميراث آريا(CHTN)به نقل از روابط عمومي شرکت قطارهاي مسافري رجاء بر اساس نظرسنجي انجام شده که به روش پيمايشي با فراواني جامعه آماري 2 هزار نفر در تمامي قطارهاي مسافري سراسر کشور انجام شده حدود 86 درصد مسافران از وضعيت حرکت قطار در ايستگاه مبدأ و همچنين آراستگي ، وضعيت ظاهري ، رفتار و عملکرد مهمانداران قطارها رضايت داشتند.

از مهمترين شاخصه هاي رفتاري و عملکردهاي مهمانداران قطارها مي‌توان به زمان و نحوه انجام پذيرايي ، رسيدگي به مشکلات ، نحوه پاسخگويي و ... اشاره کرد.

مسافران قطارها همچنين از تلاش رئيس قطار در حل مشکلاتشان ، خدمات پزشکي و اطلاع رساني در قطار براي اعلام وقت نماز و مقصد بين راهي نيز به طور ميانگين بيش از 77 درصد اعلام رضايت کردند.

ميزان رضايت مسافران نوروزي از وضعيت برق و روشنايي ، صندلي ، تخت ، در و پنجره ، تهويه و دماي کوپه هم به طور ميانگين 2/78 درصد بود.

بر اين اساس به طور ميانگين 28/77 درصد جامعه آماري اين رضايت سنجي از وضعيت ظاهري کوپه‌ها و راهروها اعم از نظافت ، دکوراسيون و ... ، بهداشت و نظافت وسايل خواب و منسوجات داخل کوپه شامل : روکش تخت ، صندلي ، پرده و فرش ، امکانات و نظافت همچنين بهداشت رستوران و سرويس‌هاي بهداشتي راضي بودند.

بر اساس اين رضايت سنجي ، ميزان رضايت مسافران از کيفيت ، کميت و بهاي غذاهاي ارائه و سرو شده 4/71 درصد است.

کمترين ميزان رضايت مسافران قطارها از امکانات غني سازي اوقات فراغت و همچنين کارکرد و کيفيت برنامه‌ها و سيستم صوتي و تصويري با ميانگين 4/65 درصد بود.

ميزان بالاترين و پايين ترين درصد رضايت در خدمات راهبري اشاره شده بين 4/86 درصد و 6/64درصد متغير بوده که نشان از رضايت کلي مسافران است.

در آخرين نظرسنجي اين شرکت که بهمن ماه سال گذشته درباره پيش فروش بليت هاي نوروزي قطارها انجام گرفت قريب 65 درصد مسافران از فرايند فروش اعلام رضايت داشتند./106

انتهای پیام/

کد خبر 1388013156