بيات درباره رويکرد اين سازمان به ساخت بازيهاي رايانه اي گفت: با توجه به ابزار و امکانات تبليغاتي در دنياي امروز وجايگاه بازي هاي رايانه اي در ميان مردم جهان و تاثيرات انکار ناپذير آن در تبليغات، اين سازمان نيز حرکتي را در اين راه آغاز کرده که اميدواريم در آيندهاي نزديک شاهد شکوفايي و رونق بهتر و بيشتر آن باشيم.
وي در خصوص چگونگي اين بازي اضافه کرد: مبناي اين بازي، وجود هفت تفاوت محسوس و نامحسوس در دو تصوير يکسان از يک اثر تاريخي- فرهنگي، يک جاذبه طبيعي و يا يک اثر صنايع دستي از استان همدان است و کاربر اين بازي با کشف اين تفاوت ها در زماني محدود و مشخص مي تواند به مرحله بعد راه پيدا کند.
بيات افزود: اين بازي به صورت دو زبانه (فارسي و انگليسي) طراحي شده است و تعداد مراحل آن نا محدود است./106
انتهای پیام/