به گفته عنايتي در هفته گذشته 17 هزارو 141 پيام در اين مرکز ثبت و به عوامل اجرايي شهرداري ارجاع داده شده که بيشترين تماسها مربوط به مرمت آسفالت معابر،جمع آوري خاک و نخاله و نظافت معابر بوده است.
وي با اشاره به اين موضوع که روز شنبه بيست و هشتم شهريورماه پرتماس ترين روز هفته بوده عنوان کرد: به دليل بارندگي در اين روز بيشترين تماس هاي مردمي را در خصوص موضوع آب گرفتگي داشته ايم و در هفته اي که گذشت شهروندان منطقه 2 با موضوع نظافت معابر و نصب سطل زباله مخزن دار بيشترين تماس را با سامانه داشته اند.
عنايتي در ادامه افزود : در هفته گذشته هزارو 363 پيام عدم رضايت شهروندي توسط کارشناسان کنترل و پيگيري مرکز بازديد ميداني شده که هزارو 317 مورد بنابر نظر کارشناسان تائيد و موارد ديگر براي رسيدگي و جلب رضايت شهروندان مجدداً به نواحي مربوطه ارجاع داده شده تا در اسرع وقت پيام ها انجام شود.
در اين خصوص به نظر مي رسد که حجم فعاليت هاي رسانه اي وتبليغاتي شهرداري بيش تر از انجام کارهاي عمراني اش است.
100
انتهای پیام/