سامانه اي براي تکريم زائران

به گزارش ميراث آريا(CHTN) در طرح مذکور که در تداوم روند به کارگيري تکنولوژي اطلاعات در بخش حمل ونقل مسافر با تدوين نرم افزار ويژه جهت ارائه مکانيزه خدمات، تهيه و اجرا شده است ، سرويس دهي مقاصد درون استاني و برون استاني از مبدا مشهد مقدس تفکيک شده و مسافران مي توانند براساس نياز خود به پيشخوان مشترک فروش بليت مکانيزه شرکت هاي حمل ونقل مسافر مراجعه و حسب مورد براساس مقصد ، نام شرکت ، نوع اتوبوس و زمان حرکت ، بليت خود را دريافت کنند .

تا قبل از اجراي طرح يادشده ، مراجعه کنندگان به پايانه مسافربري مشهد با توجه به تعدد پيشخوان هاي فروش بليت شرکت ها دچار سردرگمي مي شدند و در برخي موارد با مداخله افراد غير مسئول با مشکلات عديده اي مواجه بودند که با اجراي اين طرح امکان کنترل مکانيزه گيت هاي خروجي سالن مسافري و حذف فعاليت عناصر واسطه که عمدتاً موجب نارضايتي مسافران مي شدند، فراهم شده است .

طرح مذکور توسط اداره کل حمل ونقل وپايانه ها و انجمن صنفي شرکت هاي حمل ونقل مسافر و با همکاري سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري مشهد ، فرمانداري و نيروي انتظامي به مرحله اجرا درآمده است./105

انتهای پیام/

کد خبر 1388080458