سيدرضا موسوي افزود:طي سالهاي گذشته تلاش ويژهاي براي مشخص کردن جايگاه اصلي روابط عمومي در استانها و مراکز ستادي صورت گرفت که به رغم پارهاي از مشکلات اين مهم انجام نشد، ولي خوشبختانه در دوره جديد مدير کل روابط عمومي شرايط را ارتقا داد.
اين مقام مسئول در سازمان ميراث فرهنگي موفقيت خود را مديون تلاش همکاران در اداره کل روابط عمومي، روابط عمومي هاي ستادي و مراکز استانها دانست و گفت: روابط عمومي مغز متفکر هر دستگاهي براي راهنمايي آن است.
وي خاطرنشان کرد:جايگاه يافتن ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري در ميان مردم به دليل تلاش مسئولان ميراث فرهنگي به خصوص مسئولان روابط عمومي در راستاي معرفي اين سه حوزه است.
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي کشور تصريح کرد: نداشتن يک رسانه و نشريه حامي براي معرفي سازمان ميراث فرهنگي مشکل است و به دنبال آن ساماندهي تمامي نشريات و رسانه ها براي پوشش سه حوزه ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري کاري سختتر است.
موسوي با تاکيد بر اينکه روابط عمومي ها بايد با تمامي حوزه ها آشنايي داشته باشند، گفت:روابط عمومي هاي فعال در سازمان بايد به تمامي حوزه ها آشنا باشند و با شناخت از چالش هاي هر حوزه اطلاعات خوبي به مديران مربوطه ارائه دهند.
اين مقام مسئول در سازمان ميراثفرهنگي با بيان اينکه روابط عمومي رکن اصلي هر سازماني است،گفت:قلم،افکار و رفتار روابط عمومي به دليل اينکه عامل ارتباط دهنده بين رئيس و کارکنان است ميتواند تاثير گذار باشد.
وي ادامه داد:نخستين جشنواره فيلم و عکس رسانههاي گردشگري را به صورت آماتور و حرفهاي برگزار خواهيم کرد که اداره کل روابط عمومي و همچنين روابط عموميهاي استاني ميتوانند در اين زمينه کمک کنند.
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي کشور در خصوص نمايشگاههاي خارج از کشور گفت:در حال برنامهريزي براي استفاده از پتانسيل استانها هستيم تا استانها با تقبل هزينه و معرفي مهمانها بر اساس نظر ستاد نمايشگاههاي سازمان ميراث فرهنگي کشور، شرکت کنند.
موسوي بر حضور روابط عموميها در اين نمايشگاهها تاکيد کرد و گفت:روابط عموميها با حضور در نمايشگاهها مي توانند با ارائه دستاوردها براي ديگر افرادي که تمايل به حضور دارند ديد وسيعتري ايجاد کنند./117
انتهای پیام/