معاون گردشگري استان تهران ادامه داد: بيشترين حجم شکايات مربوط به نحوه برگزاري تورهاي خروجي است و اين ناشي از عدم هماهنگي جرايد با سازمان ميراثفرهنگي، صنايعدستي و گردشگري در پذيرش و درج آگهي است.
عليمحمدي با بيان اينکه رفع مشکلات مردم در انتخاب تورهاي گردشگري به تعامل روزنامهها با سازمان ميراثفرهنگي ارتباط دارد، بيان داشت: چنانچه روزنامهها با ما همراه شوند به جرات ميتوانم بگويم شکايات سازمان به يک پنجم کاهش پيدا ميکند.
اين مقام مسئول در معاونت گردشگري استان تهران اضافه کرد: اجاره کانتر نيز از ديگر مشکلات گردشگري استان است که از سوي دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري انجام ميشود، در حاليکه اجاره کانتر در هيچيک از ضوابط دفاتر خدمات مسافرتي لحاظ نشده است.
تبليغات پانسيونهاي غيرمجاز گردشگري نيز از ديگر موضوعاتي بود که معاون گردشگري استان تهران به آن اشاره کرد و بيان داشت: در اين رابطه نيز 70 درصد تبليغات مربوط به پانسيونهاي غيرمجاز است که مشکلاتي را براي استفاده کنندگان که بيشتر دانشجويان و دختران جوان هستند ايجاد ميکند.
وي اضافه کرد: معاونت گردشگري استان تهران از سال گذشته تا کنون براي 70 پانسيون که صلاحيت فردي بهرهبردار آن تائيد شده مجوز صادر کرده است و در صورت بروز خطا بهرهبردار موظف به پاسخگويي است، اما کماکان پانسيونهاي غيرمجاز از مشکلات سازمان ميراثفرهنگي استان است./115
انتهای پیام/