موسوي خاطرنشان کرد: در اين راستا چنانچه هتلي نتواند خدمات مناسبي را به مسافران ارائه دهد، اتحاديه مذکور بايد پاسخگوي سازمان ميراثفرهنگي باشد؛ چرا که وظيفه اين سازمان توسعه صنعت گردشگري است.
اين مقام مسئول در معاونت گردشگري سازمان ميراثفرهنگي با اشاره به همايش فوق گفت: در راستاي توسعه گردشگري لازم است چنين همايشهايي به صورت مکرر برگزار شود. همچنين براي توسعه و ارتقا صنعت گردشگري بايد خدماتدهي هتلها به ويژه در بحث سرو غذا ارتقا پيدا کند.
وي با بيان اينکه با توسعه صنعت گردشگري و هتلداري ساخت و گسترش هتلهاي زنجيرهاي در دستور کار شرکتهاي بزرگ قرار گرفت، متذکر شد: هتلهاي زنجيرهاي به خاطر مديريت واحد، کنترل هزنيههاي تبليغات و بازاريابي و استفاده از يک نام تجاري معروف به سرعت جايگاه مهمي را در بخش خدمات گردشگري به خود اختصاص دادند.
موسوي در خاتمه با بيان اينکه آنچه براي گردشگر هزاره سوم اهميت دارد ارائه خدمات با کيفيت، قابل دسترس، مقرون به صرفه، سريع و متنوع است، متذکر شد: گرايش مردم به کشف مکانهاي ناشناخته، سفرهاي ماجراجويانه و تورها با علايق ويژه سبب شده تا برنامهريزي براي ساخت مراکز خدماتي مورد توجه سرمايهگذاران قرار گيرد.
/115
انتهای پیام/