وي افزود : در اين رابطه همچنين به واحدهايي که خدمات مطلوب ارائه نکرده اند تذکرات لازم داده شده است و هيات نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتي در طي همين مدت به شکايات واصله رسيدگي و راي مقتضي صادر کرده است.
رئيس کميته انتقادات ، پيشنهادات و رسيدگي به شکايات اظهار کرد : طبق آمار موجود در مقايسه با سال گذشته ميزان شکايات مطرح شده در سال جاري به ميزان قابل توجهي کاهش يافته است که نشان دهنده ارتقاء سطح کيفي خدمات ارائه شده توسط تاسيسات گردشگري و نظارت مستمر و دقيق ستاد دائمي تسهيلات سفر استان تهران است . /106
انتهای پیام/