وي ادامه داد: همچنين در اين نمونه آماري که بصورت ميداني و تصادفي در نقاط مختلف محدوده منطقه آزاد ارس انجام شده است 15درصد نسبتا راضي و تنها 2درصد، از تسهيلات و خدمات موجود ناراضي بوده اند.
اسماعيلي افزود: نارضايتي 2درصدي گردشگران ورودي به منطقه شامل مواردي مانند نبود هتل، مشکل پارکينگ خودرو و عدم بهره برداري کامل از جاده هاي دسترسي در منطقه بوده است.
دبيرستاد تسهيلات سفر منطقه آزاد ارس با اشاره به وضعيت رضايتمندي گردشگران در نوروز سال گذشته گفت: در سال گذشته ما با رضايت 44 درصدي مسافرين در منطقه روبرو بوديم که امسال اين رقم به 83درصد افزايش يافته و نشان از توجه ويژه سازمان به رفع نواقص احتمالي و تامين نظر مسافرين دارد.
گفتني است در طول ايام تعطيلات نوروزي يک ميليون و 274هزار و 579 نفر گردشگر به محدوده منطقه آزاد ارس مسافرت کردند که اين تعداد مسافر نسبت به سال گذشته از نرخ رشد 83 درصدي برخوردار است.
سازمان منطقه آزاد ارس در سال گذشته بدليل فعاليتهاي چشمگير خود در نوروز 88 توانست رتبه برتر در زمينه جذب گردشگر را به خود اختصاص دهد./106
انتهای پیام/