به دنبال بحث‌هاي مادي نبوديم

به گزارش ميراث‌آريا (CHTN) حسن انصاري؛ مديرعامل شرکت هلدينگ مارکوپولو در جمع خبرنگاران با اشاره به قرارداد اين شرکت با سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري و تشکيل کميته ملي برند گردشگري تصريح کرد: معتقديم که اين اقدام به سود دفاتر خدمات مسافرتي نيز خواهد بود.

وي با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري و بخش خصوصي براي توسعه گردشگري در ساليان گذشته گفت: نبايد زحماتي که در چند سال گذشته توسط بخش خصوصي و دولتي کشيده شده، ناديده گرفته شود.

انصاري خاطرنشان کرد: اقدامات سال‌هاي گذشته باعث شد که تنور گردشگري گرم نگه داشته شود. قبلا خيلي از خانواده‌ها اعتقادي به سفر نداشتند و سفر در سبد خانوار جايي نداشت.

در اين نشست فرزاد مقدم دبير علمي سمينار تخصصي شناخت راهبردهاي برند در صنعت گردشگري نيز در پاسخ به سئوالات خبرنگاران تصريح کرد: در سال آينده ده شرکت برتر در قالب جشنواره برند در گردشگري انتخاب مي‌شوند.

وي با اشاره به مراحل انتخاب اين شرکت‌ها خاطرنشان کرد: براي انتخاب اين شرکت‌ها ابتدا يک فيلتر علمي وجود دارد که شاخص‌ها مشخص مي‌شود.

مقدم گفت: با توجه به اينکه مصرف‌کنندگان برندها نيز حق نظر دادن دارند، در اين باره از مردم نظرخواهي نيز خواهد شد.

سمينار تخصصي شناخت راهبردهاي ساخت برند در صنعت گردشگري با حضور استادان مطرح در حوزه بازاريابي و تبليغات گردشگري در 19و 20خرداد ماه 1389 در تهران برگزار مي‌شود.

آشنايي دست‌اندرکاران صنعت گردشگري با راهبردها و راهکارهاي ساخت برند در حوزه‌هاي تخصصي اين صنعت، بسترسازي براي انجام مطالعات طرح تعيين برند ملي گردشگري کشور و بسترسازي براي برگزاري جشنواره انتخاب برندهاي برتر گردشگري کشور در سال‌هاي آتي از جمله اهداف اين سمينار است.

راهبردهاي ساخت برند گردشگري کشورها، راهبردهاي ساخت برند براي شرکت‌هاي فعال در صنعت گردشگري، راهبردهاي ساخت برند براي محصولات صنعت گردشگري، ارائه‌ي مطالعات موردي از سوي چند برند موفق در صنعت گردشگري و برگزاري ميزگرد بررسي راهبردهاي ساخت برند در صنعت گردشگري: چالش‌ها و چاره‌ها سرفصل‌هاي مطالب تخصصي اين سمينار است.


/121

انتهای پیام/

کد خبر 1389030428