ايرانپور با بيان اينکه جذب گردشگر ورودي نيازمند نيازسنجي گردشگران کشورهاي مختلف است، افزود: نخستين موضوعي که در جذب يک گردشگر حائز اهميت است اولويتبندي جاذبههاي گردشگري دست اول است؛ ما بايد چارچوب محيطي کشور را به خوبي شناسايي کرده تا بتوانيم معرف خوبي براي کشور باشيم.
وي از خدمات عرضه، نوع بازاريابي مديريتي و ارتباطي، شناخت بازارهاي هدف به عنوان ديگر موارد مهم در اين حوزه ياد کرد و بيان داشت: ما بايد در قبال ورود گردشگر به کشور خدماتي را که مورد پسند گردشگر است به آنان عرضه کنيم.
دبير جامعه هتلداران ايران از ديگر موارد حائز اهميت در برنامهريزي به منظور جذب گردشگر را تاکيد بر توليدات دانست و بيان داشت: جاذبههاي زيادي در کشور داريم که بايد به فرصت گردشگري تبديل شوند، همچنين تاکيد بر هويت ملي و ايراني بودن ما ميتواند به اين مهم کمک کند.
/115
انتهای پیام/